Strona główna > Rejestr zmian treści |
Rejestr zmian treści
Strona główna
usunięcie informacji - wybory samorządowe
Strona główna
dodanie informacji o dyżurach
Zarządzenie nr 147/24
Upłynął czas publikacji informacji określony przez Redaktora
Zarządzenie nr 146/24
Upłynął czas publikacji informacji określony przez Redaktora
Petycje złożone w roku 2023
usunięcie petycji
Składy wraz z pełnionymi funkcjami Obwodowych Komisji Wyborczych w Gminie Nowa Ruda
dodanie aktualnych składów
Strona główna
Dodanie zawiadomienia
Zaproszenie do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.: Wykonanie projektu przebudowy dróg
Dodanie informacji o wyborze oferty
Decyzja o warunkach zabudowy
aktualizacja danych
Zarządzenie nr 141/24
Upłynął czas publikacji informacji określony przez Redaktora
Zarządzenie nr 138/24
Upłynął czas publikacji informacji określony przez Redaktora
Zarządzenie nr 137/24
Upłynął czas publikacji informacji określony przez Redaktora
Zarządzenie nr 136/24
Upłynął czas publikacji informacji określony przez Redaktora
Zarządzenie nr 134/24
Upłynął czas publikacji informacji określony przez Redaktora
481/LXVIII/24
dodanie rozstrzygnięcia
Zarządzenie nr 133/24
Upłynął czas publikacji informacji określony przez Redaktora
Strona główna
podlinkowanie dokumentu
Strona główna
usunięcie zawiadomienia o włączeniu karty adresowej zabytku, dodanie informacji o transporcie na wybory
Rada Gminy
aktualizacja danych